Przetargi i konkursy

2015-09-30

Remont instalacji elektrycznej parteru i piwnic Dworku w Krzykawce

Referat Inwestycji, Remontów
i Gospodarki Mieszkaniowej


Znak sprawy: IR.7013. 6.2015

Bolesław, dnia, 28.09.2015 r.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
„Remont instalacji elektrycznej parteru i piwnic Dworku w Krzykawce”

_______________________________

(nazwa zamówienia)

o wartości przekraczającej kwotę 6 000 euro i nie przekraczającej kwoty 30 000 euro

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Bolesław
ul. Główna 58
32-329 Bolesław
Tel: 32- 642 45 01; Fax: 32- 642 48 01; e-mail: boleslaw@gminaboleslaw.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia:

CPV: 45311200–2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych instalacji elektrycznej wewnętrznej
parteru i piwnic w budynku dworku w Krzykawce, polegających na jej odtworzeniu,
z dostosowaniem do obowiązujących przepisów. Wymianie podlegać będą przewody i osprzęt
instalacji elektrycznej, w zakresie:

  • tablice rozdzielcze
  • linie zasilające
  • instalacje oświetlenia ogólnego
  • instalacje awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
  • instalacje gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia i siły
  • ochrona od porażeń prądem elektrycznym
  • ochrona przeciwprzepięciowa
  • ochrona p. pożarowa

wraz z robotami towarzyszącymi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

  • dokumentacja projektowa
  • przedmiar robót

Ponadto Wykonawca opracuje i dostarczy do Zamawiającego, w terminie realizacji robót, dokumentację powykonawczą instalacyjną (w ilości 1 egz.) oraz na potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentację powykonawczą (w ilości 2 egz.), obrazującą przebieg robót i zawierającą opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów i dokonanych odkryć, oraz zawierającą określenie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych.

III. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia: do 10.12.2015 r.

IV. Okres gwarancji:

Gwarancja na 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót.

V. Warunki płatności:

Płatność przelewem na podane przez Wykonawcę konto. Termin zapłaty faktury: 30 dni, licząc od daty jej wystawienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

VI. Forma złożenia oferty 1 – według wyboru Wykonawcy

  1. Oferta winna być sporządzona na/lub zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.
  2. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  3. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 06.10.2015 r. w formie (do wyboru):
  • pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Gmina Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław lub na Biuro podawcze
  • faksem na numer: 32 6424-801
  • w wersji elektronicznej (zeskanowany, podpisany formularz oferty) na e-mail: boleslaw@gminaboleslaw.pl

VII. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału, w postępowaniu, w szczególności dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • posiadania wiedzy i doświadczenia
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
  • zamówienia , w tym :

- osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych *,

lub

- osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane np. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
i osobą na stanowisku Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych *

wykazane osoby powinny aktualnie przynależeć do właściwej izby samorządu terytorialnego, natomiast osoba na stanowisku kierownika budowy winna posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków**.
* w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2014 r., poz.1278).

** w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. ,nr 165 poz.987).

VIII. Kryterium oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium: najniższa cena brutto – 100%.

IX. Do oferty należy załączyć:

  1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
  2. Kosztorys ofertowy (uproszczony) sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z przedmiarem robót.
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
  4. Kopia uprawnień kierownika budowy/robót w zakresie odpowiadającym profilowi robót.
  5. Aktualne świadectwo kierownika budowy/robót o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
  6. Oświadczenie kierownika budowy o posiadaniu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.

X. Załączniki:

Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy

Załącznik nr 2 Opis techniczny

Załącznik nr 3 Mapa zasadnicza

Załącznik nr 4 Rysunek nr E-1 Rzut piwnic - Inwentaryzacja

Załącznik nr 5 Rysunek nr E-2 Rzut parteru - Inwentaryzacja

Załącznik nr 6 Rysunek nr E-4 Schemat rozdziału energii elektrycznej - Inwentaryzacja

Załącznik nr 7 Rysunek nr E-5 Schemat ideowy instalacji elektrycznej –Tablica Rozdz. TG-Inwentaryzacja

Załącznik nr 8 Rysunek nr E-6 Rzut piwnic, Instalacja elektryczna - Projekt

Załącznik nr 9 Rysunek nr E-7 Rzut parteru, Instalacja elektryczna - Projekt

Załącznik nr 10 Rysunek nr E-9 Schemat rozdziału energii elektrycznej- Projekt

Załącznik nr 11 Rysunek nr E-10 Schemat ideowy instalacji elektrycznej parteru –Rozdz. Gł. RG – Projekt

Załącznik nr 12 Rysunek nr E-11 Schemat ideowy instalacji elektrycznej piwnicy –Rozdz. RX – Projekt

Załącznik nr 13 Rysunek nr E-12 Schemat ideowy instalacji elektrycznej piwnicy –Rozdz. RX1 – Projekt

Załącznik nr 14 Przedmiar robót

Zastępca Wójta
mgr inż. Krystyna Kowalewska

1 Zamawiający zaleca złożenie oferty w formie pisemnej w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie.

« Powrót