Aktualności

2009-07-16

NABÓR NA STANOWISKO ASYSTENT KIEROWNIKA BIURA LGD

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania
"Nad Białą Przemszą"
ul. Partyzantów 1
32-310 Klucze

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO: ASYSTENT KIEROWNIKA BIURA LGD
WYMAGANIA NIEZBĘDNE WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie min. średnie,
  • biegła obsługa Pakietu MS Office i Internetu.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy i zarządzaniu projektami,
  • znajomość jednego z języków urzędowych UE na poziomie komunikatywnym,
  • doświadczenie w pracy o podobnych charakterze,
  • znajomość problematyki rozwoju obszarów wiejskich, w szczególności podejścia Leader,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • dokładność, odpowiedzialność, systematyczność.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW ASYSTENTA KIEROWNIKA:

  • prowadzenie bieżącej pracy biura,
  • przyjmowanie i obsługa klientów biura,
  • przyjmowanie i rejestracja wniosków aplikacyjnych beneficjentów,
  • obsługa korespondencji,
  • aktualizacja strony internetowej,
  • organizowanie informacji i promocji,
  • ocena formalna wniosków aplikacyjnych w ramach realizacji LSR,
  • prowadzenie spraw kadrowych.

KANDYDAT ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ:

  • list motywacyjny
  • życiorys – curriculum vitae,
  • dokumenty potwierdzające wykształcenie
  • zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach
  • oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 r.Dz.u.Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.

WARUNKI ZATRUDNIENIA:

  • umowa o pracę

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie LGD lub wysyłać pocztą na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Nad Białą Przemszą” 32-310 Klucze ul. Partyzantów 1, Z DOPISKIEM "Nabór na asystenta kierownika biura LGD" w terminie do 30.07.2009 roku (decyduje data wpływu zgłoszenia).

 

« Powrót