Aktualności
2009-07-16
NABÓR NA STANOWISKO ASYSTENT KIEROWNIKA BIURA LGD
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania
"Nad Białą Przemszą"
ul. Partyzantów 1
32-310 Klucze
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO: ASYSTENT KIEROWNIKA BIURA LGD
WYMAGANIA NIEZBĘDNE WOBEC KANDYDATA:
- wykształcenie min. średnie,
- biegła obsługa Pakietu MS Office i Internetu.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy i zarządzaniu projektami,
- znajomość jednego z języków urzędowych UE na poziomie komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy o podobnych charakterze,
- znajomość problematyki rozwoju obszarów wiejskich, w szczególności podejścia Leader,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- dokładność, odpowiedzialność, systematyczność.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW ASYSTENTA KIEROWNIKA:
- prowadzenie bieżącej pracy biura,
- przyjmowanie i obsługa klientów biura,
- przyjmowanie i rejestracja wniosków aplikacyjnych beneficjentów,
- obsługa korespondencji,
- aktualizacja strony internetowej,
- organizowanie informacji i promocji,
- ocena formalna wniosków aplikacyjnych w ramach realizacji LSR,
- prowadzenie spraw kadrowych.
KANDYDAT ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie
- zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach
- oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 r.Dz.u.Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie LGD lub wysyłać pocztą na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Nad Białą Przemszą” 32-310 Klucze ul. Partyzantów 1, Z DOPISKIEM "Nabór na asystenta kierownika biura LGD" w terminie do 30.07.2009 roku (decyduje data wpływu zgłoszenia).